Re: Zestaw uniwersalny za 4,5-5k

Autor: despera+ <USUNcl0_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 20:48:24 MET DST

Piotrek napisał(a):

> ok. sam niedawno kupowałem monitor i trochę się naczytałem o nich po
> różnych forach, generalnie wychodzi na to że mitsubishi robi teraz lepsze
> kineskopy od sony i zyskuje coraz więcej zadowolonych użytkowników (NEC
> jest na mitsu)

wszystkie są na kineskopach mitsubishi czy tylko te dimondtrony? (btw
gdzieś czytałem, że te dimondtrony to jedyne na prawde płaskie kineskopy
- oprócz trinitronów - bo reszta to zwykła bańka za kawałkiem płaskiej
szyby ;) ).

> Jakoś nie mam nic do zarzucenia AMD (Intelowi zresztą też coby zaraz ktoś
> się nie przyczepił ;), a jako że tańsze i w wielu zastosowaniach nawet
> szybsze... brałbym coś z AMD

tańsze i zdecydowanie lepsze do gier. Po przesiadce z P4 o podobdym
taktowaniu do mojego Bartona 2600+ byłem zaszokowany prędkością
uruchamiania komputera/windows oraz obróbką wideo (kompresja np. w
TMPGEnc). Do tego duże możliwości O/C; na minus spore wymagania co do
chłodzenia.

--
despera+