cicha obudowa

Autor: Cam <ccamelot_at_gazeta.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 20:51:22 MET DST

Witam,
standardowa obudowa [blaszana) okazuje się być na tyle głośna, że
rodzina zaczęła protestować przeciwko komputerowi hałasującemu cały
dzionek... w związku z tym pytam o poradę: gdzie można nabyć naprawdę
cichą obudowę z np. chłodzeniem wodnym? Wiem, że można samemu sobie to
poskładać, ale ja majsterkowiczem nie jestem i czasu mam niewiele. Może
są miejsca, gdzie ktoś mi poprostu coś takiego sprzeda?

pozdrawiam
Cam