Re: nagrywarki dvd powyżej 8x z DL (porada)

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 20:59:33 MET DST

aphex <afxCUTTHIS@tlen.pl> napisał(a):

> własnie planuje kupno nagrywarki i narazie widzę
> że niewarto kupować szybszej niż 8x bo jest bardzo mało nośników
> na nie, np. płyta 16x kosztuje od 14zł.
> A w tej chwili najtańsza DL kosztuje 31zł.
>
> Czy rzeczywiście warto kupować odrazu liteona 1633s z 16x DL ?
> bo moim zdaniem lepiej jakiegoś taniego, sprawdzonego 8x.

kup jakąś nagrywarkę, którą da się podkręcić programowo do DL.

Ja np mam NEC-a 2500 i czekający w pogotowiu biosik do 2510. Nie wgrywam na
razie, bo czekam aż płytki DL potanieją, no i nie chcę tracić gwarancji.

A co do tych prędkości - nie wiem, ale wydaje mi się, że jeśli wypalasz płytkę
DVD Video, którą chcesz odtwarzać w stacjonarce, to i tak nie ma co nagrywać z
maksymalnymmi prędkościami...