MSI 6178 - do posiadaczy

Autor: Krzys-iek <root.a.krionix.ten<->
Data: Sun 26 Sep 2004 - 20:47:17 MET DST

witam

Szukam posiadaczy MSI 6178 na intel 810.

Mozecie sprawdzic czy w BIOS macie pc healt status? Ja nie mam tej sekcji
(wiecie, temp, rpm FANa, napiecia). Przeczytalem w manualu ze ta opcja
"optional" jest - tyle ze optional bylo przy omawianiu biosu AMI a ja mam
AWARD, w sekcji awarda za to optional nie bylo...

tak czy siak nie mam w bios tego menu. Dzialam pod linuxem na tej plycie i
probowalem dobrac sie do sensorow lmsensors programem. Nie odczytuje temp
cpu :(

Moze ktos sprawdzic na windowsie czy speedfan czy motherboard monitor
odczyta temp cpu (i napiszcie prosze jaka macie ver plyty, ja mam 1.1, jaki
chip zostal wykryty przez program - chip odpowiedzialny za te dane i
wreszcie czy w BIOS macie to menu!!)

dziekuje (zastanawiam sie czy bios decyduje czy mamy to menu czy nie - a
sprzetowo plyta jest do tego przygotowana, kazda)