Re: Creative T5400 vs creative T5900 vs Logitech Z640

Autor: <davidj.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 16:58:26 MET DST

przemo77 <przemo@emiasto.com.pl> napisał(a):

> Planuje kupic system 5.1 do kompa, tak do 400 zl. Myslalem o Creativie 5400,
> ale wypatrzylem jeszcze 5900 za cene jakies 50 zl wiecej. Porownywalem te
> produkty i zadne roznice poza kolorem (jedne srebrne, drugie srebrno-czarne)
> nie rzucily mi sie w oczy. Ktos wie jaka jest roznica pomiedzy tymi
> glosnikami i ktore lepiej kupic ? - a moze logitech Z640 bedzie lepszy ?
> Warto palcic wiecej o 50 zl za Creative 5900, czy moze 5400 sa takie same ?
> zastosowanie - do sluchania muzyki, gier, filmow - nie jestem audiofilem -
> raczej moge powiedziec ze slon nadepnal mi na ucho

> [...]

wydaje mi sie ze tak latwo Ci to nie przyjdzie, jezeli masz 3 wejscia z tylu
to znaczy ze pewnie masz reszte wejsc na plycie glownej i musialbys sie
zaopatrzyc jeszcze w dodatkowe wyjscia (te sa zwykle z przodu obudowy, ale
mozna kupowac tez i sledzie a nawet i panele przednie) musisz poszperac w
intrukcji jakie piny itd.
a co do glosnikow tez sie zastanawiam nad kupnem
Zestaw Creative'a 6.1 kosztuje 300zl prawie wszedzie