Re: Creative T5400 vs creative T5900 vs Logitech Z640

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 06:48:42 MET DST

Sun, 26 Sep 2004 14:58:26 +0000 (UTC), na pl.comp.pecet,
davidj.SKASUJ@gazeta.pl napisał(a):

> wydaje mi sie ze tak latwo Ci to nie przyjdzie, jezeli masz 3 wejscia z tylu
> to znaczy ze pewnie masz reszte wejsc na plycie glownej i musialbys sie
> zaopatrzyc jeszcze w dodatkowe wyjscia (te sa zwykle z przodu obudowy, ale
> mozna kupowac tez i sledzie a nawet i panele przednie) musisz poszperac w
> intrukcji jakie piny itd.

Niekoniecznie. Na mojej MSI KT6 Delta też są tylko 3 gniazda Jack i można
do nich podłączyć 5.1. Trzeba tylko zmienić to w sterownikach. Oczywiście,
nie można wtedy korzystać z mikrofonu ani z line-in. Tak więc śledź jest
prawdopodobnie tylko opcją - pozwala on korzystać z mikrofonu i line-in (na
płycie zostają one wolne).

--
Pozdrawiam
MadMan