Creative T5400 vs creative T5900 vs Logitech Z640

Autor: przemo77 <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 19:03:29 MET DST

Planuje kupic system 5.1 do kompa, tak do 400 zl. Myslalem o Creativie 5400,
ale wypatrzylem jeszcze 5900 za cene jakies 50 zl wiecej. Porownywalem te
produkty i zadne roznice poza kolorem (jedne srebrne, drugie srebrno-czarne)
nie rzucily mi sie w oczy. Ktos wie jaka jest roznica pomiedzy tymi
glosnikami i ktore lepiej kupic ? - a moze logitech Z640 bedzie lepszy ?
Warto palcic wiecej o 50 zl za Creative 5900, czy moze 5400 sa takie same ?
zastosowanie - do sluchania muzyki, gier, filmow - nie jestem audiofilem -
raczej moge powiedziec ze slon nadepnal mi na ucho

Mam plyte glowna Gigabyte GA-8S655FX Ultra
http://www.gigabyte.pl/MotherBoard/Products/Products_GA-8S655FX%20Ultra.htm
- jak te glosniki podlaczyc bez kupowania dodatkowej karty dzwiekowej - czy
da sie to podlaczyc, bo w audio ta plyta ma tylko 3 miejsca "maly jack" -
wyjscie, mikrofon i jeszcze jakies. Podejrzewam ze wszystkie glosniki lacze
w centralny i z centralnego idzie maly jack do plyty glownej - mam racje ?
nigdy jeszcze nie mialem 5.1 wiec stad to pytanie - przepraszam jesli
glupie, ale to dla mnie wazne.