Re: do uzytkowników plyty gigabyte GA 7N 400 PRO2

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_icpNOSPAMnet.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 12:11:02 MET DST

Użytkownik "xray" <flyxray@vp.pl> napisał w wiadomości
news:1499.000007a5.4156083b@newsgate.onet.pl...
> mam pytanie
> czy ktorys z szanownego grona uzytkownikow ma jakies spostrzezenia co do
> wersji biosu?
> chcialbym zaladowac nowy bios i zastanawiam sie nad wersja
> pozdrawiam serdecznie
> blazej

    Biosy serii F9 - F17 przeznaczone są dla 7n400. Dla 7n400 Pro2 masz
biosy oznaczone FB do FI. Przy moim konfigu (7n400 Pro2, Thorton 12,5x166,
2x512MB DDR PC-2700 Kingston) bios FF jest ostanim, na którym mogę
bezproblemowo uruchomić pamięci w dualu. Na biosach FH oraz FI (ten ostatni
użytkowany od kilkunastu godzin) dual się sypie - samo załadowanie XPka
graniczy z cudem. Pobawię się jeszcze z tym w wolnym czasie - obecnie
godzinna zabawa z ustawianiem timingów nic nie dała (jeśli ma ktoś
jakiekolwiek sugestie - chętnie wysłucham). ;-) Pocieszam się tym, że:
1) w przypadku AMD dual, w odniesieniu do pamięci RAM, jest sporo
przereklamowany;
2) kostki RAM mam dobrane raczej przypadkowo - nie były kupowane z myślą o
działaniu w parze.
    W razie czego - wal na prv.
    Pozdrawiam!

--