Re: gwarancja na dysk

Autor: Sledziu <Bono_at_autograf.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 20:46:04 MET DST

Użytkownik "muniek" <muniek241@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cj4df7$upf$1@news.dialog.net.pl...

> Użytkownik "Paweł Skoczylas" <pasko@konto.pl> napisał w wiadomości

do Seagatea w Holandii wyslij albo do dystrybutora na Polske, chociaz u tego
to male szanse.
I jeszcze jedno, nie kupuje sie dyskow na allegro ;]
Zainteresuj sie tez gwarancja producenta, bo seagate ostatnio podwyzszyl
gwarancje do 5lat, dotyczy to rowniez niektorych starszych modeli.
Ale tak czy tak to gwarancje masz na bank jeszcze. Ja bym pogrzebal za
kontaktem do tego 'sprzedawcy' z allegro.