Re: gwarancja na dysk

Autor: muniek <muniek241_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 20:32:16 MET DST

Użytkownik "Paweł Skoczylas" <pasko@konto.pl> napisał w wiadomości
news:cj3kt3$fkm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> czy mogę jeszcze reklamować dysk Seagate BarracudaIV 120GB kupiony ok
> poltora roku temu?
> Jeśli tak to powiedzcie jak moge to zrobic. U producenta pewnie. Ale jak?
> Dysk kupilem na allegro a kontakt do sprzedawcy juz dawno gdzies
> zapodzialem.

Jeśli masz jakiś dowód zakupu, to masz dwa lata na reklamację. Inaczej to
będzie raczej cięzko. Chyba że: na dysku masz datę produkcji, producent
jasno deklaruje ile udziela gwarancji (swojej) na dysk. Wtedy powinni Ci
przyjąć dysk do reklamacji. W przeciwnym razie ciemno to widzę.
Pozdrawiam
Piotrek