Re: temperatury na płycie. co oznaczają te skróty?

Autor: despera+ <USUNcl0_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 20:38:19 MET DST

pps napisał(a):

> SYS temp to najprawdopodobniej temperatura procka, tyle że samego
> rdzenia, a CPU temp to temperatura procka, ale "na zewnątrz". W necie na
> pewno znajdziesz więcej informacji. U mnie np. te dwie temperatury różni
> jakieś 10-12*C.
> NB temp. (chyba MB?) to faktycznie temperatura chipsetu, a właściwie
> płyty głównej.

IMHO:

sys temp. - temperatura systemowa - "w obudowie"
CPU - dioda pod procesoram, tudzież "z wewnątrz procesora" (zależy od
modelu, platformy).
NB - tak jak napisałeś - chipset - north bridge, mostek północny.

Zresztą, zjrzyj do instrukcji mobo - powinno być rozrysowane + oznaczone
na schemacie.

--
despera+