Re: temperatury na płycie. co oznaczają te skróty?

Autor: pps <pps_at_usunto.icpnet.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 16:10:08 MET DST

adriano napisał:
> CPU temp. to jest temperatura procesora (u mnie ok. 37-40 stopni)
> ale co oznacza:
> SYS temp??? NB temp????
SYS temp to najprawdopodobniej temperatura procka, tyle że samego
rdzenia, a CPU temp to temperatura procka, ale "na zewnątrz". W necie na
pewno znajdziesz więcej informacji. U mnie np. te dwie temperatury różni
jakieś 10-12*C.
NB temp. (chyba MB?) to faktycznie temperatura chipsetu, a właściwie
płyty głównej.

Przemek(pps)