Re: HDD 120 GB -> 111GB

Autor: ard <ardjeden_at_tlen.pl_jeden=1>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 00:34:09 MET DST

Dnia 2004-09-25 00:16, Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> Ale mi chodziło o innego rodzaju rezerwację. MFT zajmuje na dysku sporo,
> to fakt, ale też małe pliki (< 1 kB) są zapisywane bezpośrednio w nim. I
> to pod te przyszłe pliki system rezerwuje sobie miejsce w MFT.

Pamiętam, jak kupiłem 200 GB Caviara i podzieliłem na partycje, to też
sie zdziwiłem, że dysk ma mniejszą pojemność niż powinien (nie mówię, że
200GB). Sformatowałem partycje na FAT i nagle miejsca przybyło, na całym
dysku zdrowo ponad 2GB.

	pozdrawiam ArD. GG #5089615
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!