Re: HDD 120 GB -> 111GB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 00:16:07 MET DST

Użytkownik "ard" <ardjeden@tlen.pl_jeden=1> napisał w wiadomości
news:cj24pi$372$1@atlantis.news.tpi.pl

> BTW Jakiś czas temu był popularny programik, który "zwiększał" nawet
> do 60% pojemność dysku. :D Jak pisał niby autor, program ten
> udostępniał użytkownikowi właśnie te zarezerwowane części dysku.

I jakiś czas temu wiele osób się na to nabrało. Nawet całkiem niedawno i
to na tej grupie ;-).

Ale mi chodziło o innego rodzaju rezerwację. MFT zajmuje na dysku sporo,
to fakt, ale też małe pliki (< 1 kB) są zapisywane bezpośrednio w nim. I
to pod te przyszłe pliki system rezerwuje sobie miejsce w MFT.

/odpowiadając zmień px na pl/