Re: Dysk twardy Hitachi/IBM opinie?

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 00:39:58 MET DST

Był 25 wrzesień (sobota) gdy w pocie czoła o godzinie 0:15, *j.r*
napisał(a):

> Troszke malo mozna o nich znalezc - IBM poza pechowa seria DTLA chyba jest ok?
> IC raczej nie padaly - a jak te nowe? 80 - 120 Gb ? wyglada na cichy - ponoc 3
> lata gwarancji - no ale ciezko utrafic w sklepie a z wysylkowej mam opory - nie
> obmacam :))

Używam (3 miesiące) 160GB z 8Mb cache'm i jak na razie odpukać sprawuje się
nad wyraz dobrze. Jest b.cichy (porównaniu z WD800JB), nawet głowicy nie
słychać zbyt często. Nie robiłem testów szybkości zapisu-odczytu, ale na
pewno nie odbiega szybkością od powyższego WD800JB, o ile nawet nie jest
dużo szybszy-przynajmniej tak sugerują w testach prezentowanych na stronie
benchmark'a, czy na zachodnich serwisach. Kupiłem w "komputroniku"
sugerując się opiniami znajomych i 3 letnią gwarancją.

--
z pozdrowieniami
Heraklit