Mysz Creative Wireless Optical 5000 USB/PS2 - opinie

Autor: przemo77 <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 22:50:19 MET DST

 Interesuje mnie w szczegolnosci opinia uzytkownikow tej myszy, lub tej z
serii 3000.

Chce sobie ja kupic gdyz wydaje mi sie rozsadna propozycja za w miare
przyzwoita cene, a do tego znany dobry producent (niestety nie wiem czy
myszek takze). Bede jej uzywal standardowo, czyli internet + gry (FPP tez).

Co o nie sadzicie ? Jesli nie ta to jaka bezprzewodowa optyczna do 150 zl,
nadajaca sie do w/w czynnosci.

Oto ta myszka:
http://www.vobis.pl/vsys/web/oferta/katalog?symbol=844032

Zastanawiam sie jeszcze nad:
http://www.vobis.pl/vsys/web/oferta/katalog?symbol=842579

i nad:

Co sadzicie o tych myszach?

bede wdzieczny za kazda opinie

PS: Na logitecha mx i microsofta mnie nie stac, poza tym nie dam za myszke
wiecej jak 150 zl - to bylaby juz rozrzutnosc