Re: Mysz Creative Wireless Optical 5000 USB/PS2 - opinie

Autor: kpawel <Adres_at_W.Stopce>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 23:27:01 MET DST

Dnia 9/24/2004 10:50 PM, Użytkownik przemo77 napisał:
> Interesuje mnie w szczegolnosci opinia uzytkownikow tej myszy, lub tej z
> serii 3000.
>
> Chce sobie ja kupic gdyz wydaje mi sie rozsadna propozycja za w miare
> przyzwoita cene, a do tego znany dobry producent (niestety nie wiem czy
> myszek takze). Bede jej uzywal standardowo, czyli internet + gry (FPP tez).
>
> Co o nie sadzicie ? Jesli nie ta to jaka bezprzewodowa optyczna do 150 zl,
> nadajaca sie do w/w czynnosci.
>
> Oto ta myszka:
> http://www.vobis.pl/vsys/web/oferta/katalog?symbol=844032

Mam dokładnie to. Jest to moja pierwsza myszka optyczna i sądzę, że do
kulkowej już nie wrócę. Ale też wydaje mi się, że jak ta padnie to kupie
sobie takiego Logitecha za 360zł (ciekawe co on ma za tą cenę).
Z zalet:
- bardzo dobry kształt - idealnie pasuje do ręki
- gumka z boku - myszka się nie slizga tak jak te za 6zł
- fajnie ułożone przyciski - ustawiłem sobie tak żeby działały tak jak
te zwykłe - teraz fajnie się w UT strzela ;)

Z wad:
- yyyyy
- eeeee
- yyyyy
- no nie wiem

Jak już ktoś musi się czegoś czepiać:
- głupie otwieranie bateryjek (dość często zmieniam ; średnio co ok 2
tygodnie) i po prostu mi się nie podoba. A4Tech miał lepsze.
- na mocno kolorowej powierzchni nie działa najlepiej (ale to chyba jak
każda myszka optyczna)
- nie ma nigdzie wskaźnika zużycia bateryjek - jedyne co jest to
migający led jak się bateryjka kończy

A jakbyś chciał się dowiedzieć więcej o myszkach to poszukaj w archiwum
- jakiś miesiąc temu (no może dwa) pytałem o to samo - różne opinie były
- poczytaj sobie.

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >