Re: szukam sklepu z uzywanymi czesciami komputerowymi- Poznan

Autor: przemo77 <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 22:55:29 MET DST

oizo wrote:
> [...]

na Ratajczaka w bramie - tak w polowie ulicy na odcinku miedzy sw.marcinem a
Empikiem jest sklepik nazywajacy sie "Seko komputery" - tam byl kiedys
niezly komis, poza tym w Metro (teraz ten sklep chyba inaczej sie nazywa)
kawalek dalej w strone sw.Marcina tez jest komis - mieli tam tego troche,
niestety cen nie znam. A allegra coz - sa gusta i gusciki, ale ja bym tam
dysku nie kupil chocby sprzedajacy mial 2 tony pozytywow.