Odp: Odp: trzaski w kolumnach

Autor: A.M. <glizdus_at_interia.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 22:45:03 MET DST

Mija już drugi dzień, a jeszcze nie dostałem obiecanego pliku WAV z
nagraniem trzasków. Co prawda, serwer Interii na którym mam skrzynkę od
dwóch dni dostał "świra" (wysyłać mogę tylko za potwierdzeniem kilku
błędów, odbierać tylko przypadkowo i dopiero późnym wieczorem). Na
szczęście bezpośrednie wejście przez WWW jeszcze jakoś działa. Jeśli
znalazł Pan rozwiązanie problemu, to proszę podzielić się tym odkryciem.
A.M. Stary i głuchy prawie emerytowany elektronik z Łodzi.