Re: Odp: Odp: trzaski w kolumnach

Autor: sir Melchior <sir_mel.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 01:29:08 MET DST

A.M. <glizdus@interia.pl> napisał(a):

> Mija już drugi dzień, a jeszcze nie dostałem obiecanego pliku WAV z
> nagraniem trzasków. Co prawda, serwer Interii na którym mam skrzynkę od
> dwóch dni dostał "świra" (wysyłać mogę tylko za potwierdzeniem kilku
> błędów, odbierać tylko przypadkowo i dopiero późnym wieczorem). Na
> szczęście bezpośrednie wejście przez WWW jeszcze jakoś działa. Jeśli
> znalazł Pan rozwiązanie problemu, to proszę podzielić się tym odkryciem.
> A.M. Stary i głuchy prawie emerytowany elektronik z Łodzi.

A ja już dwa dni temu przesłałem plik, widać skaner antywirusowy go zatrzymał.
Właśnie wysłałem go drugi raz, powinien dojść.
A rozwiązania jeszcze nie znalazłem. Szczerze powiedziawszy nie zmienia to
wiele, bo od - hmmm - ponad 8 lat słyszę te trzaski, więc już mi weszły w krew ;)
Na szczęście są uciążliwe tylko podczas odtwarzania filmów.

Pozdrawiam!
sir Mel