Re: zakup dysku

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 22:23:32 MET DST

G.D. wrote:
> Wybieram się jutro na zakup dysku i mam w związku z tym 2 pytania:
>
> 1. Czy moja leciwa płyta (ASUS p5a-b)poprawnie zobaczy dysk 120 Gb
> jeśli poprawnie widzi dysk 80 GB ?
>
> 2. Waham się pomiędzy Maxtorem a Caviarem - oba z 8MB cache. Czy
> możecie coś doradzić?

Caviara, bo zupelnie przypadkiem mam dokladnie tego na sprzedaz ;p

A co do plyty - nie wiem jak defaultowo, ale nawet jesli nie to
sprawdzic czy dostepny jest upgrade bios-u, jesli nie a bios jest award
, to (po raz milionowy wspominam, ze kazdy praktycznie award moze) -
sciagnac bios patcher ze strony www.rom.by i da rade. Nie wiem czy
ostatnio do AMI czegos nie wymyslili tez.

WL