Re: zakup dysku

Autor: WaLker <jackysky_at_polbox.com>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 23:21:15 MET DST

Użytkownik "G.D." <grzegorzduda2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:oum8l013a29v8hkh64tfn5adr9hkerkmpr@4ax.com...
> Wybieram się jutro na zakup dysku i mam w związku z tym 2 pytania:
>
> 1. Czy moja leciwa płyta (ASUS p5a-b)poprawnie zobaczy dysk 120 Gb
> jeśli poprawnie widzi dysk 80 GB ?
>
> 2. Waham się pomiędzy Maxtorem a Caviarem - oba z 8MB cache. Czy
> możecie coś doradzić?

Naprawdę taki symbol ma ta płyta?? Nie kojarzę.
Ja miałem Asusa p2b i na nim bez problemów chodził Maxtor 120 GB z 8MB
cache. Teraz mam Asusa P4P800-E Deluxe i ten Maxtor zaczyna sprawiać małe
kłopoty. A do tego bardzo się grzeje. Musiałem zakupić mu chłodzenie. Tak
więc nie kupię już raczej Maxtora. Bierz Caviara! :-)

Pozdrawiam
WaLker