Re: Karta z prawdziwym wyjsciem TV

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 22:33:21 MET DST

Fri, 24 Sep 2004 22:06:13 +0200, na pl.comp.pecet, peterphk napisał(a):

> jak juz wiele osob napisalo mozna kupic bez problemu:)
nie wiedzialem o tym, zanim napisalem to pytanie :D

> tez mialem taka, ale nie do konca mozna bylo sobie poprawowac w DOS'ie
> ... w zaleznosci od tego jaki BIOS wgrales do karty roznie to dzialalo a
> po wejsciu do BIOS'a znikal obraz ...
w mojej nie (mialem pierwsza wersje, moze Ty miales Else Victory Erazor II
lub III?)

> przede wszystkim firmowa ... ale nie licz, ze bedzie wszystko na niej
> widac w niestandardowych trybach TXT (czyt. np. po wejsciu do BIOS'a)
a dlaczego jest to niestandardowy tryb? Poszukuje wlasnie karty, dzieki
ktorej bedzie wszystko widac, bo docelowo komputer ma byc podlaczony tylko
pod telewizor oraz do sieci.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.