Re: Intel kontra AMD

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 21:40:43 MET DST

"Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> w
news:1ijk2ldrj3g6a.dlg@powered.by.sniper napisał(a):

> Ja oczywiście nie próbuję tutaj z tobą polemizować,

Dlaczego, w końcu to grupa dyskusyjna ? ;)

> bo sam doskonale
> wiem, że VIA ma czasami dziwne przypadłości. U mnie na szczęście
> wszystko działa prawidłowo i widziałem już wiele zestawów na których
> też nie było najmniejszych problemów. Dlatego nie staram się
> uogólniać takich spraw.

Bo to nie jest regułą, nie zdarza się zawsze.

> Za swojego WD 120 GB płaciłem coś ok. 900 zł, więc troszkę później.

No właśnie, i pewnie producent poprawił to i owo :)

> No, chyba że coś ci w tle siedziało i tak zakłócało
> pracę dysku; bo też jest taka możliwość.

A to możliwe.

> Próbowałeś najnowsze HD
> Tach 3.0? Tam masz wykresy porównawcze. U mnie na 5 dyskach niemal w
> 95% pokrywają się z wzorcowymi. Tylko na jednym (Maxtor D-740X) jest
> zupełnie inaczej (na plus na korzyść mojego).

W tej chwili zrobiłem test
http://www.sander.neostrada.pl/hdd1a.png
http://www.sander.neostrada.pl/hdd2b.png
tylko to trudno nazwać testem skoro P2P chodzi
i inne programy korzystają z HDD.

> OK :) Chociaż za 2 lata pewnie nie będziesz chciał patrzeć na
> jakiegoś 120-gigowego obrzynka :)

Ja już w tej chwili myślę nad HDD => 250GB :)))

> Mi już w tej chwili marzy się
> 200 GB Seagate. Przynajmniej po testach wydajności robi wrażenie
> (ale tylko ten model, bo 160 GB już cienko wypada).

A mnie WD Raptor lub Seagate Cheetah :)))

> Na razie postaram się (jeśli będę pamiętał) wrzucić swoje
> screenshoty na jakąś stronkę. Ale to dopiero po weekendzie...

:)

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000 ]