Re: Intel kontra AMD

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 15:50:33 MET DST

*Sander* napisał:

> A i owszem, bo przez klikanaście lat spotykałem się z nimi i ich
> problemami, i nie poleciłbym VIA nikomu

Ja oczywiście nie próbuję tutaj z tobą polemizować, bo sam doskonale
wiem, że VIA ma czasami dziwne przypadłości. U mnie na szczęście
wszystko działa prawidłowo i widziałem już wiele zestawów na których
też nie było najmniejszych problemów. Dlatego nie staram się
uogólniać takich spraw.

> A teraz powiedz, czy też kupiłeś ten HDD 2 lata temu za 1100zł.

Za swojego WD 120 GB płaciłem coś ok. 900 zł, więc troszkę później.
WD 160 kupowałem za jakieś 760 zł (chyba już z rok będzie miał). Ale
miałem modele 80 GB sprzed ok. 2 lat i na żadnym z nich nie było
takich pików. No, chyba że coś ci w tle siedziało i tak zakłócało
pracę dysku; bo też jest taka możliwość. Próbowałeś najnowsze HD
Tach 3.0? Tam masz wykresy porównawcze. U mnie na 5 dyskach niemal w
95% pokrywają się z wzorcowymi. Tylko na jednym (Maxtor D-740X) jest
zupełnie inaczej (na plus na korzyść mojego).

> Albo ja jak kupię HDD za 2 lata to je porównamy co ? :]

OK :) Chociaż za 2 lata pewnie nie będziesz chciał patrzeć na
jakiegoś 120-gigowego obrzynka :) Mi już w tej chwili marzy się
200 GB Seagate. Przynajmniej po testach wydajności robi wrażenie
(ale tylko ten model, bo 160 GB już cienko wypada).

Na razie postaram się (jeśli będę pamiętał) wrzucić swoje
screenshoty na jakąś stronkę. Ale to dopiero po weekendzie...

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/