Re: Intel kontra AMD

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 15:16:46 MET DST

"Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> w
news:1ls5rorih97s4.dlg@powered.by.sniper napisał(a):

> Ojoj, jesteś największym krytykiem chipsetów VIA na tej grupie,

A i owszem, bo przez klikanaście lat spotykałem się z nimi i ich problemami,
i nie poleciłbym VIA nikomu, niezależnie od platformy Intel czy AMD.

> ale widzę, że na twoim to już w ogóle jest tragedia ;) AFAIR, mój
> WD 120 GB wypada w tym teście o wiele lepiej;

A teraz powiedz, czy też kupiłeś ten HDD 2 lata temu za 1100zł.
jak się tylko pojawiły ?
Bo jeżeli kupiłeś go stosunkowo niedawno, to chyba nie ma dziwne.
Albo ja jak kupię HDD za 2 lata to je porównamy co ? :]

> Opierasz swoje teorie na jakichś przykrych doświadczeniach. U mnie
> takie operacje przebiegają pełną parą (chipset KT333).

Może, ale transfer rzędu 7-8MB/s pomiędzy partycjami tego samego HDD
na płycie z chipetem VIA, nie należy do rzadkośći.

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000 ]