Re: Intel kontra AMD

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 12:44:16 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w
wiadomości news:cj12fp.2rs.2@Hobby.od.18.lat
> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> w news:vsn0jc.5rb.ln@kwinto.prv
> napisał(a):
[...]
> Chodziło mi o obciążenie CPU, że HT to bardzo pożyteczna rzecz,
> która się przydaje nawet w zwykłym użytkowaniu kompa, np. pakowanie
> dużego archiwum.

Tego nie kwestionuję ;-).

Żeby zakończyć:
- pisałeś, że w tym samym czasie można "uruchamiać różne inne rzeczy",
więc przyjąłem takie a nie inne kryteria :-),
- VIA to całkiem osobny temat (BTW w tej chwili mam NForce2 i system
dalej się zacina przy operacjach dyskowych),
- kwestia obciążania CPU przy transferze z dysków to IMO głównie problem
budowy kontrolera, chipsetu płyty głównej, wydajności dysku, ew.
sterowników... ale nie ma nic wspólnego z budową procesora.
- ja przeoczyłem fakt, że korzystasz z kilku dysków i to na dodatek (jak
później podałeś) podpiętych do różnych kontrolerów. Taki układ
faktycznie powinien śmigać. Choć przy pierwszym dostępie do CD i tak
wszystko (prawdopodobnie?) zastyga...

Poprzednio bardzo optymistycznie napisałeś coś w rodzaju "mam dwa kompy
w jednym", teraz jesteś już ostrożniejszy. No i o to mi chodziło, żeby z
obu stron padały wyważone argumenty. Generalnie thx za te zrzuty i
dodatkowe informacje, teraz mniej więcej wiem, czy warto inwestować w
technologię HT :-).

/odpowiadając zmień px na pl/