Re: Modele procesorów w/g Windows

Autor: MichaelData <spam_at_ognik.com>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 13:17:01 MET DST

Użytkownik "Bernard" napisał:
[...]
> Ależ posiada. W tabelce z przodu dokumentu znajdziesz jakim wartościom
> Family, Model i Mask odpowiada oznaczenie SL2HE (bo to o ten właśnie
kawałek
> oznaczenia chodzi). Mając pod ręką tabelkę patrzysz na 5 znaków na
obudowie
> procesora i wiesz wszystko.
>
> A jeszcze wcześniej jest tabelka dozwolonych kombinacji w systemach
> dwuprocesorowych.

Czy możesz poczęstować mnie linkiem do tego dokumentu ? Może źle szukałem i
wybrałem zły?
Przy okazji się zapytam :
Czy wspomniana płyta może obsłużyć procesor PII z magistralą 100 ?
Producent nie podaje takiej możliwości
http://tw.giga-byte.com/motherboard/products/Products_GA-686DLX.htm
natomias upgrade biosu do wersji 2.0
http://tw.giga-byte.com/Motherboard/Support/BIOS/BIOS_GA-686DLX.htm
 (Support above 400MHz CPU) sugeruje taką możliwość.
Obecnie mam bios F1d i płyta "widzi" większe dyski...byłbym mile zobowiązany
za info.
Szkoda że nie posiadam juz takich procków na "próbę" a jeśli zakupię, to
chcę zakończyć temat.

--
Michael_______