Re: Jak zainstalować monitor (Fujitsu-Siemens SCALEO C996F)

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 09:05:06 MET DST

"pabloo" <pabloo[no-spam]@o2.pl> news:civubp$185$1@gw-sw.resetnet.pl...
> Dla ułatwienia podaję gotowy link:

http://download.fujitsu-siemens.com/treiber/drvupload.asp?DRV=27535&Info=Dow
> nload

No i jak wspomniałem - problemy są takie same jak uprzednio (nie będę
powtarzał tego, co już raz napisałem, aby oszczędzić ściąganych lYterek tym,
którzy za to płacą. Jeszcze zrestartuje komp i zobacze, czy pomogło <przerwa
na restart>... Jest tak, jak myślałem, pomimo restartu mam cały czas
'Monitor Plug & Play' Żeby już więcej nie zawracać głowy dam sobie chyba
spokój i zostanę przy tym, co jest :| Mimo wszystko i tak dzieki.

Pozdrawiam,

--
cOOba