Re: Odp: trzaski w kolumnach

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 20:58:13 MET DST

sir Mel napisał(a):

> Aha, PS, do przedmówcy.
> CPU stability test faktycznie "zasysa" większość zakłóceń, chociaż nie
> wszystkie. Ale co dalej? Chyba nie muszę puszczać testu w tle, żeby nie
> słyszeć trzasków? ;)

Zanim zmienilem karte na Aureon'a Space 7.1 uzywalem zintegrowanej
AD1985 i w sumie szmery to mi tylko przeszkadzaly jak uzywalem sluchawek
bo w kolumnach nie bylo prawie tego slychac ... rozwiazanie z CPU
Stability test bylo bardzo pomocne przy sluchaniu np. mp3 na sluchawkach
... przy ogladaniu filmow raczej uciazliwe:), ale zawsze mozna zmienic
muzyke na jakiegos soundblaster'a i szmery znikna ...
W tej chwili u mnie po podlaczeniu sluchawek i podkreceniu na maksa
glosnosci nie slychac nawet szumu a co dopiero jakichs szmerow:))

Nie znam osoby ktorej sie udalo w jakis inny sposob wyeliminowac te
szmery jak przez wymiane karty dzwiekowej na lepsza lub uzycie mojego
sposobu ... ewentualnie jezeli jest skopana konfiguracja systemu i nie
ma wlaczonego DMA dla dysku twardego moga wystepowac takie efekty ...