Re: [OT] AMD w laptopie???

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 02:09:46 MET DST

Piotr Karwowski wrote:
> [...] Nikt mi nie wciśnie mmsów, ani dysku z technologią
> superhiperwaterfire. A to że inni dają się doić i kształtują
> rzeczywistość w głupi sposób i przez to ograniczają mnie, to już inna
> sprawa.

Wybacz, ale uwielbiam takie dyskusje, wiec odp. :]
Masz racje, zgadzam sie z Toba calkowicie. Tylko, ze ja mowie ogolnie, a
Ty o sobie :)
Masz bardzo dobre podejscie, kupujesz to co rzeczywiscie potrzebujesz.
Tez lubie przeanalizowac problem i wybrac najlepsze rozwiazanie. Ale
oprocz nas dwoch jest jeszcze kupa ludzi z zupelnie odrebnym od naszego
podejsciem i potrzebami.
Chodzi o to, ze producenci (ci ktorzy moga np: Asus) oferuja szeroki
wachlarz towarow (tworza rynki), bo chca dojsc do jak najszerszego kregu
konsumentow, bez znaczenia jak konsument podchodzi do zakupu, wazne aby
sprzedac towar np: Nokia po co ma tyle modeli aparatow? :] albo ERA,
Plus, IDEA dlaczego maja kilka taryf? Abonamenty i do tego pre-paidy -
po to aby dostosowac sie do konsumenta. Konsument (racjonalny) patrzy na
oferte, przelicza, analizuje i wybiera to co najbardziej mu pasuje,
sprzedane :]
Sa tez tacy producenci ktorzy wybieraja specjalizacje (Epox, Abit, ECS)
i licza na konsumentow tylko z tego segmentu.
No ale jak sie domyslam, wiesz, ze to nie jest takie proste, aby opisac
w posice wiec na tym poprzestane :]

Tez nie uzywam MMS'ow, ale komorke mam, ja jestem szczesliwy i moj
operator jest szczesliwy ;)
Szczerze mowiac, ja troche mniej bo musze placic :/ ale za to jestem w
kontakcie ;)

A wlasnie jak juz mamy OT to zadam to pytanie, moze bedziesz wiedzial :]
Niedlugo konczy mi sie umowa z Era, chce przedluzyc, ale nie chce brac
tel. za to chce wynegocjowac cos takiego: Abonament 1zl/mies, 0 minut do
wykozystania, 80gr/min polaczenia 25gr/sms - mam kilka kart u Ery i nie
chce ani jednego aparatu (te co mam dzialaja) da sie takie cudo
wynegocjowac?

Pozdrawiam :)

--
FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.amit.pl