Re: [OT] AMD w laptopie???

Autor: Drakoo <drakoo_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 10:17:49 MET DST

A wlasnie jak juz mamy OT to zadam to pytanie, moze bedziesz wiedzial :]
Niedlugo konczy mi sie umowa z Era, chce przedluzyc, ale nie chce brac
tel. za to chce wynegocjowac cos takiego: Abonament 1zl/mies, 0 minut do
wykozystania, 80gr/min polaczenia 25gr/sms - mam kilka kart u Ery i nie
chce ani jednego aparatu (te co mam dzialaja) da sie takie cudo
wynegocjowac?

Takie negocjacje są możliwe a nawet wskazane. Oczywiście mało kto wie że
można postawić swoje warunki i bierze np. telefon. Konsultanci którzy
obsługują też się nie kwapią , bo jak by to było
- " ..może nie jest Pan zadowolony i wolał by Pan 20 min. w msc. za darmo
??"
Także życze powodzenia, ale pamiętaj że to negocjacje.. więc zacznij od
"więcej" niż chcesz.

--
__% Drakoo %_GG%_5_2_2_8_4_0_2             __
__%Sebastian Wiszkarów%__Sz -..Eee.. - n      __