Re: AMD w laptopie???

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 23:17:22 MET DST

Piotr Karwowski wrote:
> a ja mam heideggerowskie podejście do techniki/technologii -- jasno
> określam potrzeby i nie daję się wodzić za nos marketingowi

Egzystencjalista? Jak bys naprawde maial takie podejscie to wogole z
kompa bys nie korzystal :]

Marketing to tylko narzedzie i ma tylko posredni wplyw na decyzje. Nawet
jesli nie ma zadnego wplywu i tak kupujesz to co producenci oferuja.
Wiec nie ma znaczenia, jakie masz podejscie skoro i tak predzej, czy
pozniej towar kupisz, w koncu rynek wymusi to na tobie. ;]

--
FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.amit.pl