Re: POMOCY NIE WIEM JUZ CO ZROBIC

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 15:59:58 MET DST

Użytkownik "murphylee" <murphylee@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cirpe3$dn0$1@inews.gazeta.pl...
> Dysk jest IBM 20 GB 7200
> IBM Deskstar
> Model: IC35L020AVER07-0
> P/N: 07N6652

Hej.
Moze zacznij od wyprobowania tych dyskow w calkiem innym komputerze. Moze to
nie kwestia dysku tylko np. zasilacza, płyty, pamięci, taśmy ide. etc. Nie
bardzo zrozumiałem co to są te piski. Czy to dysk piszczy, czy z głośniczka
coś piszczy? W sumie pytam, bo nigdy mi żaden dysk padnięty nie piszczał.
Jak sprawdzisz w innym komputerze to będziesz miał pewność czy to dysk pada
czy coś innego.
Inna sprawa, że dyski IBM z pewnej serii miały tendencje do nagłego
padnięcia. Lepiej zarchiwizuj szybko ważne dane.

A co drugiego dysku to nie mam pojęcia. Też sprawdź w innym komputerze. Może
od jakiegoś przepięcia z zasilacza (albo od złego napięcia) elektronika
wysiada. Ta teoria mi się podoba.

pozdrawiam
jahu