POMOCY NIE WIEM JUZ CO ZROBIC

Autor: murphylee <murphylee_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 14:09:06 MET DST

Dysk jest IBM 20 GB 7200
IBM Deskstar
Model: IC35L020AVER07-0
P/N: 07N6652

Wszystko niby widac 3 partycje ale jak kopiuje pliki aby zrzucic na inny
dysk to piszczy co jakies 5 s i po 25-35s sie zawiesza caly system i nic nie
moge zrobic.Nie wiem co sie dzieje
A potrafi od czasu do czasu sam z siebie piknac jak nic na nim nie robie nie
wiem moze sie naped sypnal?Dysk widac dane sie chca i nie chca skopiowac i
co jakis czas dysk piszczy a
pozniej wisi nie mam zielonego pojecia co robic
Partition Magic wogole go nie widzi,a system widzi wszystko nie wiem czemu
piszczy przy kopiowaniu????

Za to z drugim to mam inny problemik raz udalo mi sie wlaczyc zgrac dane a
juz ponownie nie udalo mi sie wogole wlaczyc juz nawet w biosie go nie widac
tez nie wiem co jest,podejrzewam ze bedzie trzeba wymienic elektornike.Ten
drugi to Seagate 20GB

Dzieki za pomoc i niepomoc :)

Pozdrawiam

Kamil