Re: 19' vs 21' CRT

Autor: Dybot <roz_NoSpAm__at_widzew.net>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 00:55:36 MET DST

cytat posta ktory otrzymalem od pewnego allegrowicza.
tak opisuje swoj zakup:
<cytat>
"z jednej strony kolory wyswietla naprawde rewelacyjnie, pracuje w dtp
wiec jestem na to czuly, ściągnąłem do niego profil icc i pod tym
względem nie mam zastrzeżeń.
natomiast ostrość na krawędziach jest słaba, wszystko zależy od
wielkości czcionki, np zegar windows w dolnym prawym rogu wygląda ok.
ale lista plików w nortonie o wiele gorzej (większy stopień fontu -
więsze rozmycie, bo literka składa się już często z podwójnej grubości
elementów) podobnie jak napis Start w lewym dolnym rogu - lekko nieostry"
<koniec>

testowal na: 1600x1200/85 i karcie matrox g450
monitor ma 4lata.

wiec jak widac nie rozowo to wyglada.
Innymi slowy trza miec duzo szczescia by dostac dobry (taki zupelnie dobry).
Moze rzeczywiscie najtanszy brac bo i tak nie bedzie o niebo lepszy od
tamtych
a przynajmniej duzo sie nie straci.