Re: Norton SystemWorks 2004

Autor: Tomek <tomzych_at_smieciarze.poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 01:11:11 MET DST

Kriss napisał(a):
> I instaluje Norton SystemWorks 2004 Pro ale nie mogę dodać Ghosta. Mówi mi
> że mam wersję 2003 i muszę ją odinstalować. Oczywiście nie mam wcześniejszej
> wersji. Kiedy chcę zainstalowaćGhosta z Norton SystemWorks 2002 mówi mi że:
> "administrator tak skonfigurował założenia systemowe aby zapobiegały tej
> instalacji" Jak mam zainstalowac Ghosta 2004?

Zobacz na plytce z instalacja powinien byc dodatkowy katalog z
narzedziami. Powinien tam byc program do awaryjnego odinstalowania.
Zawsze mozna pokombinowac instalujac jeszcze raz starsza wersje a potem
odinstalowac ja. Potem znowoz odpalic jesli zajdzie taka potrzeba ten
awaryjny program.
Cos mi wydaje sie ze cos pomieszales na NSW2004Pro jest Ghost 2003:).

Powidzenia
Tomek