Re: Sterowanie pilotem przez czujkę IRDA?

Autor: w.p. <ptaku2_usunto_at_tlen.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 22:50:30 MET DST

w.p. wrote:
> Mam czujke firmy magurex. Mam tez wlasnej roboty czujke pod Coma, ale
> Magurexa wyglada ladnie :) Jest podłączona do śledzia, i dopiero stamtad
> idzie na plyte. Mam do Ciebie zatem pytanie - czy moge uzyc diody
> (diod?) uzytych w czujce IRDY do odbiornika IR? Zrobilbym przejsciowke z

Chyba nic z tego - tam widze ze jest jakas elektronika miniaturowa
jeszcze w srodku. W zasadzie tej samej firmy sa czujki do pilota rownie
gustowne.... ale 40 zl ... no nie wiem. W kazdym razie dziekuję za
pomoc. Chyba daruję sobie tą irdę i kupię albo porzadnie zrobie czujke
na COMa.
Szkoda czasu i nerwów.

Pozdrawiam!

w.p.