Re: Sterowanie pilotem przez czujkę IRDA?

Autor: w.p. <ptaku2_usunto_at_tlen.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 22:00:03 MET DST

BQB wrote:
> Niestety ale Cie zmartwie, IRDA i pilot pracuja na innych
> czestotliwosciach i nie beda ze soba dzialac, chyba, ze masz akurat taki
> jeden dosyc specyficzny i drogi scalak od IRDA, to wtedy bedzie. Tez
> kiedys szukalem duzo na ten temat i to tyle co znalazlem.

Mam czujke firmy magurex. Mam tez wlasnej roboty czujke pod Coma, ale
Magurexa wyglada ladnie :) Jest podłączona do śledzia, i dopiero stamtad
idzie na plyte. Mam do Ciebie zatem pytanie - czy moge uzyc diody
(diod?) uzytych w czujce IRDY do odbiornika IR? Zrobilbym przejsciowke z
wtyki din podlaczonej do sledzia na ukladzik siedzacy na COM. Da się? Do
kompa IRDA przydaje mi sie coraz rzadziej, no a sterowanie pilotem...
Siedze np. godzine przed monitorem powtarzając słówka z SuperMemo i
wolał bym to robić leżąc, bo niestety pracuję również przed
komputerem... a co za dużo to niezdrowo :|

w.p.