Urządzenie wielofunkcyjne HP-problem

Autor: PaLiwon <paliwon_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 22:24:01 MET DST

Witam!
Próba zainstalowania urządzenia HP PSC750 na komputerze (opis poniżej) z
Win'200 Pro
(SP4+bieżace updaty) kończy się niepowodzeniem. Niby instalacja sterowników
(tych z płyty, ewentualnie ściągniętych od HP) nie zgłasza problemów, niby
urządzenie rozpoznawane jest prawidłowo, a jednak nie działa. Czyli operacja
się udała, ale pacjent zmarł.... Ciągle pojawia się komunikat o błędzie w
połączeniu z komputerem.
Podejmowałem różne próby: zmieniałem kabel, instalacja software przed
podłączeniem urządzenia, włączony/wyłączony firewall+antywirus+wszelakie
inne oprogramowanie, mieniałem wszystkie dostępne porty USB - efekt ten
sam - nie działa. Na tych samych kablach, na tych samych portach inne
drukarki (np. HP 845c) działają z kopa, aparat cyfrowy - śmiga aż miło. A
wielofunkcyjne bydlę nie chce. Zainstalowałem na tym samym komputerze, na
drugim dysku Win'98 (oczywiście wymagane sterowniki również) - działa bez
problemu. To samo urządzenie na innym komputerze z Win'2000 Pro - działa. A
na tym, przy którym ma pracować - kicha. Rozmawiałem z chłopcami z HP (tymi
od "wsparcia") - poradzili wymianę... płyty głównej! ;), w innym przypadku
rozkładają ręce.
No i mnie też chwilowo opadły, bo klient się indyczy, że coś jest do d...,
ale co?
Brak jakichkolwiek sygnałów ze strony menagera urządzeń dotyczących
konfliktów sprzętowych, sterowniki chipsetu płyty głównej oraz tego co na
pokładzie oczywiście doinstalowane.
Proszę o jakieś podpowiedzi.
Konfiguracja PC:
Płyta główna: Asus P4R800-V VGA DeLux