Re: Jaki laptop?

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 22:24:39 MET DST

Tomasz Jurgieleiwcz wrote:

> http://allegro.pl/show_item.php?item=31436770
>
> Jeśli mogę wtrącić swoje 3grosze. Tylko DELL regeneruje laptopy, które
> są później sprzedawane jako refurbished. Jest to na papierze i jest
> oryginalny druk gwarancji. Procedura dość popularna na rynku USA, ale
> tak się jakos przyjęło że dużo innych się sprzedaje jako
> "regenerowane". No bo co powiedzieć? Że przetrałem szmatką i wygląda
> jak nówka? Refurbished ładniej brzmi.

Swojego laptopa (IBM) kupowałem właśnie w ww. firmie. Nauczony
doświadczeniem pojechałem i obejrzałem dokładnie sprzęt i samą firmę
własnoocznie :) Trudno mieć zastrzeżenia - tak jak pisali, mój laptop
jest w dobrym stanie, bateria chodzi rzeczywiście 3h, co jest rzadkością
w używanym laptopie - sprzęt z 1998r. - LiIon nie chodzą bezproblemowo 6
lat.

Z opisu wynika, że "refurbished" w tym przypadku nie znaczy regeneracji
firmowanej przez IBM, a jedynie, że serwisy jako takie są autoryzowane
przez IBM, regenerują zaś sprzęt na własną odpowiedzialność.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki