Re: Urządzenie wielofunkcyjne HP-problem

Autor: userJK <user_at_garinet.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 23:21:49 MET DST

Użytkownik "PaLiwon" <paliwon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ciq2ua$jrv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Próba zainstalowania urządzenia HP PSC750 na komputerze (opis poniżej) z
> Win'200 Pro
> (SP4+bieżace updaty) kończy się niepowodzeniem. Niby instalacja
sterowników
> (tych z płyty, ewentualnie ściągniętych od HP) nie zgłasza problemów, niby
> urządzenie rozpoznawane jest prawidłowo, a jednak nie działa. Czyli
operacja
> się udała, ale pacjent zmarł.... Ciągle pojawia się komunikat o błędzie w
> połączeniu z komputerem.
Miałem taki problem przy instalacji dwóch drukarek.
jak pojawia sie komunikat o błedzie połączenia to....
resetuje komputer. Po ponownym rozruchu wszystko było na swoim miejscu.
Drukarki były zainstalowane prawidłowo.
Nie wiem jaka tego przyczyna, ale sposób sprawdził się.
(przynajmniej w moich dwóch przypadkach)

JanKo