Jaki laptop?

Autor: kgs <kaguss.wytnijto_at_totez.xl.wp.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 20:19:03 MET DST

Witajcie, zaczynam studia (informatyka), bede mieszkał w akademiku i z
uwagi na baardzo ograniczone miejsce zaczałem się zastanawiac nad kupnem
laptopa. Nie jestem aż tak bardzo wymagający, więc solidny sprzęcik na
którym spokojnie mógłbym programować (to głównie), oglądac filmy,
słuchać muzyki, korzystac z Internetu, używac aplikacji w stylu
Photoshop, Office itp. (nowe gry w zasadzie odpadają) w zupełności
wystarczy. No i najlepiej żebyłby LinuxFriendly (ten o ktróym pisze
poniżej jest zdaje się OK w tym aspekcie, afair) Mimo iż zaufania do
używanego tego typu sprzętu nie mam - w końcu to laptop, inaczej się
zuzywa, naprawa jest kosztowa - zaczałem szukac na allegro. Znalazłem
coś takiego: http://allegro.pl/show_item.php?item=31436770 Jest to
oferta firmy sprzedającej laptopy po regeneracji, ponadto udzielająca
gwarancji, więc myśle, że to coś wartościowego... Co o tym sądzicie?
Wiem, że od razu warto zainwestowac w dodatkowe 128 MB RAM, więc cena to
ok. 2900 zł... A może nie warto wydawac kasy i kupić wersje T21 z
większa ilośćia RAM'u (256, + do tego ew. CDRW, bo jak zauważyłem bez
tego nie będzie jak wymieniać danych, no chyba że demontaż HDD - jest to
kłopotliwe w tych modelach? ale chyba to jednak głupi pomysł... ;P)

O IBM'ie słyszałem dużo dobrego (podobnie jak i o Dell'u czy Toshibie),
więc sądze że taki sprzęt powinien mi wystarczyć na dłuższy okres. Co
sądzicie o tej ofercie? A może możecie mi coś innego doradzić? Z ceną
nie chciałbym przekroczyć 3000zł. Prosiłbym o opinie...

--
pzdr