Re: Jaki laptop?

Autor: kgs <kaguss.wytnijto_at_totez.xl.wp.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 11:30:39 MET DST

biela_@poczta.onet.pl wrote:

> 2650.. troche drogo, a lepiej by bylo jeszcze ram dokupic do niego za 170 i
> stacje dyskiete za 99. No chyba zebys juz kupowal u kogos innego to moze by
> bylo troche taniej. W kazdym razie robi sie juz prawie 2900. Dokladasz jeszcze
> 600zl i masz:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12640
> wiekszy dysk, szybszy procek, combo, lepsza grafa, i torba. I nowy calkiem
> sprzet.

No widzisz, ale to Aristo - czytałem m.in. na tej grupie że zdecydowanie
wytrzymalsze są IBM'y nawet uzywane (seria T jest ponoc najmocniejsza),
ale sam nie wiem skoro dają na nie 2 lata gwarancji... Poradzcie - co
lepiej wybrać... No ale z kolei to dodatkowe 600 zł, a ja z kasą byłem w
zasadzie do 3000 zł... A moze zamiast takiego uzywanego do moich
zastosowan kupic troche slabszy procek w T21 i wyjdzie taniej i sensowniej?

--
pzdr