Re: podkrecanie i syczacy dzwiek ??

Autor: Artur Jarkiewicz <adres_at_nieznany.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 13:53:33 MET DST

q@q.pl napisał(a):

> witam,
>
> krece bartona 2500@3200 i w momencie jak go obciaze (np. prime),
> to z wnetrza obudowy slysze taki dziwny, syczacy dzwiek.
> takie tsss tsss tsss - trudno to opisac ;]

Miałem identyczny problem z Asus-em A7V8X-X :)

Ten dźwięk emitują cewki na płycie głównej przy gnieździe procesora.
Czasami wystarczy zalać je odpowiednią żywicą lub czymś podobnym.
Jeśli to nie pomoże to wymienić :(

Było o tym niedawno na grupie - sprawdź archiwum.

Pozdrawiam.
Artur.

--
Człowiek na poziomie powinien trzymać się w pionie.