Re: Najg³o¶niejszy wiatraczek w waszych komputerach?

Autor: Miroslaw Kwasniak <pisz_do_mnie_na__mirek.kwasniak_at_dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 14:02:00 MET DST

zajcol <zajcol@siedziba.pl> wrote:
> adriano napisa³(a):

> Najglosniejsze sa dyski twarde, a potem wentyl w zasilaczu.

Na to nie ma regu³y, mam trzy kompy, kolejno¶æ od najg³o¶niejszego:
1) Stary P2: zasilacz (jaka¶ trudna droga powietrza), dysk, procek (jak ma nowy
   wentyl)
2) procek, dysk, zasilacz
3) procek (zdecydowanie - po prostu obudowa rezonuje od wentyla, jak zdj±æ
   boki to robi siê cisza), dysk, zasilacz

A co ciekawe jak komp nr. 2 stoi dalej ni¿ dwa metry, to s³ychaæ bardziej
dyski ni¿ procka, ale dyski maj± zdecydowanie wy¿szy ton.

--
MCSE (Minesweeper Consultant and Solitaire Expert)