Re: mocowanie dysku

Autor: Miroslaw Kwasniak <pisz_do_mnie_na__mirek.kwasniak_at_dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 13:48:56 MET DST

Menel <szachutek@wp.pl> wrote:

> od kiedy SMART jest uzywana? (moze od jakich pojemnosci dysku)

Technologie SMART (patrz liczba mnoga) są od dość dawna, ja mam to w gdzieś
5-6 letnim dysku 8GB. Inna sprawa to możliwości diagnostyczne zależne od
kolejnych wersji standardów czy wręcz (głównie) od implementacji przez
producenta - mam m.in. trzyletnie dyski WD, które nie mają m.in. pomiaru
temperatury.

> SMART trzeba wlaczyc w biosie o ile sie nie myle?

Niekoniecznie, głównie potrzebny jest odpowiedni program.

--
MCSE (Minesweeper Consultant and Solitaire Expert)