*Bruno Ramone* napisał:
> autopr wątku napisał "Musze otworzyc Acera i nie wiem w
> ktorym miejscu sa zatrzaski na obudowie".
No dobra, tym razem punkt dla ciebie. Ale... chwilę potem
odpowiedziałeś na post Ghosta w ten sposób:
> I slusznie, bo komputery serwisuje się w serwisie a nie
> w domu.
I tutaj użyłeś już uogólnienia w stosunku do wszystkich
komputerów. Dla mnie był to powód do polemiki :)
> A propos realiów: faktem jest, że często coś tam sobie a
> realia sobie, ale kwestie rzetelności i odpowiedzialności
> są chyba wszędzie takie same, co ?
Nie wiem jak się do tego odnieść. Powiem tylko, że miałem
_nieprzyjemność_ mieć kilka razy do czynienia z autoryzowanym
serwisem Acera. Pisałem o tym kiedyś na tej grupie i niestety,
kolejny raz powtórzę: rzetelność i odpowiedzialność to słowa
kompletnie nieznane w tej firmie :(
-- \^^^^/ Pozdrawiam, Sniper \^^^^/ ((.)(.)) Po przeczytaniu spal ten list! (@ @) ---OOO-()-OOO-----------------------------------------OOO-()-OOO---Received on Tue Sep 21 10:25:18 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 21 Sep 2004 - 10:51:24 MET DST