Re: Moje boje ... z kompem oczywiście

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 00:14:31 MET DST

Mon, 20 Sep 2004 23:00:05 +0200, na pl.comp.pecet, MarekZ napisał(a):

> Najważniejsze jest dla mnie rozwiązać problem z zawieszającą się klawiaturą
> i myszą bo z pamiecią i prockiem to tylko kwestia czasu i pieniędzy : )

u mnie czasem po odlaczeniu pradu i ponownym wlaczeniu (np. poprzez
wylaczenie listwy) klawiatura i mysz nie dzialaja. Oba urzadzenia sa na
USB, ale gdyby byly podlaczone do PS/2 moglyby zachowywac sie podobnie.
Jest to bezposrednio zwiazane z odcieciem doplywu pradu. Pomaga wyjecie i
ponowne wlaczenie wtyczki klawiatury i myszy. Sprobuj to zrobic na
uruchomionym komputerze juz po starcie windowsa. Jesli zadzialaja wtedy bez
restartu, to jedynym rozwiazaniem jest nie odlaczanie komputera od pradu na
czas wylaczenia. Jest to chyba problem specyficzny dla windowsa, poniewaz
tylko pod nim klawiatura czasem nie dziala.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.