Compaq Armada M700 i wydajnosc na baterii

Autor: exp& <rodinal_at_get_the_spam_out.poczta.neostrada.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 00:16:49 MET DST

Witam.
Posiadam Compaq'a Armada M700 i ciekawi mnie kwestia wydajnosci
podczas pracy z baterii. Czy to normalne, ze np. filmy tna?
Gdy pracuje z zasilacza wszystko jest ok, jednak na baterii
niczego sie nie da obejrzec. Gdzie szukac jakichs opcji?
System XP, w opcjach zasilania mam tylko regulowana jasnosc LCD.
Moze jakies stery, czy cokolwiek.
Jest obecnie zainstalowany Power Management.
W BIOSie tez zadziwiajaco malo opcji, w kazdym tak jest?

I takie dodatkowe pytanko. Glosniki mi troche trzeszcza,
jest szansa je wymienic za jakies sensowne pieniadze?

--
Pozdrawiam
eXp&